300 pinkkiä ämpäriä Emotionin avajaisten kunniaksi


24.4.2022

Iisalmen Prismassa jonotettiin pinkkejä ämpäreitä kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliikkeen Emotionin avajaisten merkeissä. Emotionin uusi paikka sai asiakkailta paljon kiitoksia.  

Emotion Iisalmi avajaiset 22.4.2022

    Asta ja Ville Kosonen olivat lähteneet ostoksille yhdessä Venni-pojan kanssa.

– Olen käynyt Emotionissa säännöllisesti aikaisemminkin, mutta nyt tässä uudessa myymälässä tulee varmaankin poikettua vielä useammin. Periaatteessa tykkäisin siitä, että erikoisliikkeet pysyisivät keskustassa, mutta käytännön kannalta on kuitenkin kätevää, että ruokaostoksilla käynnin yhteydessä saa hoidettua Emotion-ostokset samalla kertaa, Asta totesi.

Emotionin avajaisiin Kososet houkutteli 20 prosentin alennus kaikista tuotteista.

– Tällä kertaa ostin shampoota ja hoitoainetta. Tykkään käyttää erikoisliikkeitä ja Emotionista olen aina saanut asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua.

Emotion vahvistaa entisestään Iisalmen Prisman ostoskeskusmaisuutta. Uudesta Emotionista löytyy laaja valikoima kosmetiikan huippumerkkejä, luonnonkosmetiikkaa, tuoksuja, hiustenhoitotuotteita ja terveystuotteita. Myymälässä on panostettu entistä enemmän esillepanoihin sekä helppoon asiointiin.

– Aivan superihana myymälä, apulaispäällikkö Miia Reinikainen ehti huikata asiakaspalvelun lomassa.

22 vuotta täyttävä Emotion-ketju on tunnettu poikkeuksellisen korkeasta asiakastyytyväisyydestään. Periaatteena on, että jokainen asiakas on samanarvoinen riippumatta siitä, ostaako yhdellä eurolla vanulappuja tai 500 eurolla huippukosmetiikkaa. Myös hyvän mielen hakeminen kauniita tuotteita katselemalla, hypistelemällä ja tuoksuttelemalla on täysin luvallista.

– Meidän ehdoton valttikorttimme on kauneuden ja hyvän olon huippuammattilaisista koostuva henkilökuntamme. Meillä on todella osaavat, ajan hermolla hyvin etupainotteisesti olevat myyjät, joiden tietotaitoa kannattaa hyödyntää. He osaavat varmasti löytää jokaisen asiakkaan tarpeisiin parhaiten sopivat tuotteet, ketjupäällikkö Birgitta Remes korosti.

 

Mimmi Leikas tunnustautui Emotionin vakituiseksi asiakkaaksi.

– Myymälän uusi paikka on näyttävä. Sisäänkäynnin edestä kulkee niin paljon ihmisiä, että varmasti lisääntyy asiakasmäärä. Ei tarvitse enää varta vasten lähteä Emotioniin, vaan voi poiketa muun asioinnin lomassa tekemään nämäkin ostokset, kolmisen kertaa viikossa Prismassa käyvä Mimmi tuumaili.

Hän kertoi hankkivansa Emotionista sekä kosmetiikkaa että ihonhoitotuotteita.

– Tykkään siitä, että saan asiantuntevaa palvelua ja myyjät kertovat myös omia kokemuksiaan tuotteista.

 

Arjen keskelle ripauksen tervetullutta luksusta tarjoavan Emotionin valikoimissa on huomioitu alan megatrendit: kokonaisvaltainen itsestä huolehtiminen, kotimaisuuden korostuminen, luonnonmukaisuus, ekologisuus, luonnonkosmetiikan tuotteet sekä tuotteiden vastuullisuus kautta linjan niin raaka-aineissa, valmistuksessa, pakkauksissa kuin kuljetuksessa. Hintahaitari on laaja, joten vaihtoehtoja riittää jokaiselle.

Huippulaadukkaita ihonhoitotuotteita, meikkejä, tuoksuja ja miesten tuotteita tarjoavista kansainvälisistä selektiivisen kosmetiikan brändeistä valikoimiin kuuluvat muun muassa Lancôme, Sensai, Biotherm, Estée Lauder ja Clinique. Kotimaisista merkeistä Lumene kuuluu tietenkin itseoikeutetusti Emotionin hyllyille.

 

Moni asiakas tulee Emotioniin kuin kylään tutun luottomyyjänsä luo. Myyjää voisi kuvailla kauneuden personal traineriksi, joka ei vain myy tuotteita, vaan varmistaa, että tuotteet ovat asiakkaalle sopivia ja opastaa myös käyttämään niitä kotona oikein. Näin kylpyhuoneen kaappeihin ei jää lojumaan harmittavia ostoksia käyttämättöminä.

– Toivotamme sekä entiset että uudet asiakkaat lämpimästi tervetulleeksi ja kannustamme astumaan rohkeasti sisään myymäläämme. Me olemme täällä auttamassa ja tarjoamassa asiantuntijuuttamme, erityiseksi vahvuusalueekseen ihonhoidon mainitseva kosmetologi/myyjä Sonja Bergman korostaa.

– Onhan tämä ehdottomasti parempi paikka kuin aiempi keskustassa, koska tähän on helppo kaikkien tulla. Nyt kävin 20 prosentin avajaisalennuksen innostamana hakemassa hajusteetonta saippuaa, Saija Hynynen kertoi.

 

Hän onnistui toiveidensa mukaisesti saamaan myös Emotionin logolla varustetun ämpärin itselleen.

– Tämä on juuri sopiva marjasanko, hyvän kokoinen ja erottuu varmasti metsässä.

 

300 ämpärin jakamiseen aikaa kului reilut puoli tuntia. Vauhdikkaan operaation suorittivat PeeÄssän muodin, kauneuden ja hyvän olon palvelukokonaisuudesta vastaava Kuopion Sokoksen tavaratalojohtaja Pia Virtanen sekä PeeÄssän Emotion-myymälöiden ja parturi-kampaamoiden ryhmäpäällikkö Tarja Koponen.