Osuuskauppa PeeÄssä on valittu Suomen 3. innostavimmaksi työpaikaksi 2022.

Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustuksen voi saada suomalaisorganisaatiot, jotka ovat toteuttaneet Eezy Spiritin henkilöstötutkimuksen. Kyseessä on suomalaisen työelämän tunnustus, joka myönnetään vuosittain parhaille Eezy Flown People Power -tutkimukseen osallistuneille organisaatioille. Suomen innostavimmat työpaikat -kisan tulokset perustuvat vuonna 2022 tehtyjen työyhteisötutkimusten (TYT) tuloksiin.

PeeÄssä sai erinomaiset tulokset vuoden 2022 henkilöstötutkimuksessa suurten organisaatioiden, yli 1 000 henkilöä työllistävien -sarjassa. Tunnustus kertoo henkilöstön korkeasta omistautuneisuudesta ja toiminnan kehittämisestä pitkäjänteisesti yhdessä henkilöstön kanssa.

Työtyytyväisyys on jo vuosia ollut erinomaisella tasolla. Viime vuonna henkilöstön kokema työtyytyväisyys parani entisestään edellisestä vuodesta. Merkittävimmät parannukset liittyivät jaksamiseen: kokemus työn stressaavuudesta oli vähentynyt ja työkuorman koettiin pysyneen yksiköissä aiempaa useammin kohtuullisena.

 

Osuuskaupat ottivat kisassa kolmoisvoiton. Suurten yritysten sarjassa ykkössijan otti toista kertaa peräkkäin Osuuskauppa Suur-Savo. Toiseksi tuli Osuuskauppa KPO ja kolmanneksi Osuuskauppa PeeÄssä.

SUOMEN INNOSTAVIMMAT TYÖPAIKAT 2022

Suuret organisaatiot (yli 1000 henkilöä)

  1. Osuuskauppa Suur-Savo
  2. Osuuskauppa KPO
  3. Osuuskauppa PeeÄssä

 

Kisan tulokset kokonaisuudessaan Innostavimmat-sivustolla.

Heimopäivät kokoavat helmi-maaliskuussa pari tuhatta peeässäläistä Tahkolle kohtaamaan toisiaan ja pohtimaan, mitä PeeÄssän uusi strategia ja uusiksi työstetyt arvot tarkoittavat käytännön tekemisinä.

– Olemme kulkeneet yhdessä Parhaan Elämän Metsästysmatkaa viime vuoden keväästä alkaen. Heimopäivillä jokainen peeässäläinen pääsee osalliseksi arvokeskusteluun ja oman merkityksellisyyden tunteen käsittelyyn. Heimopäivillä syntyy yhteinen ymmärrys uusista arvoistamme ja tavoitteistamme, toimitusjohtaja Mikko kuvaili.

Teksti Kristiina Tammitie, kuvat Pentti Vänskä

 

Heimopäivät on PeeÄssän alkuvuoden suurin puheenaihe ja positiivisen pöhinän aiheuttaja. Peeässäläiset kokoontuvat Tahkolle pari sataa henkeä kerrallaan, yhteensä yhdeksän päivän aikana. Henkilökunnan päivien jälkeen samoissa merkeissä kokoontuvat edustajiston, hallintoneuvoston ja hallituksen jäsenet. Tuolloin päivän vetäjinä toimivat henkilökunnan edustajat ja johtajisto on mukana osallistujina.

Osallistumista tapahtumaan on henkilökunnan parissa ennakkoon odotettu ja jännitetty. Paikan päällä tunnetilat ovat nopeasti vaihtuneet innostukseen, oivalluksiin ja rohkeaan heittäytymiseen. Jälkikäteen Heimopäivästä on riittänyt paitsi hauskaa muisteltavaa, naurun aiheita ja yhteydenpitoa uusien työkavereiden kanssa, myös avartuneita näkökulmia arjen työhön.

PeeÄssän tavoittelema Parhaan Elämän Edelläkävijyys tarkoittaa inhimillisyyden ja tuloksellisuuden liittoa. Tavoitteen saavuttaminen edellyttää johtamisen ja kulttuurin muutosta, pieni pala kerrallaan. Muutos näkyy asiakkaille ja työntekijöille merkityksellisyyden ja osallisuuden kokemuksina, vaikuttamisen mahdollisuuksien kasvamisena sekä ylivertaisena savolaisena palveluna.

– Haluamme olla haluttavin ja arvostetuin, inhimillinen työnantaja, omistajalle paras kumppani ja alueemme rohkea edelläkävijä. Meidän on toimittava tehokkaasti ja toimeliaasti. Olemme erityisen ylpeitä tuottamastamme omistajahyödystä ja kohtaamme niin työkaverimme kuin asiakkaamme aidosti ja tunteella, Heimopäivillä linjataan.

Näistä asioista nousevat myös PeeÄssän uudistetut arvot: #tunteella #ylpeästi #toimeliaasti ja #yhdessä.

Henna S-market Ykkösrastilta, Tiina-Riitta Kuopio Prismasta, Christa S-market Suonenjoelta, Johanna S-market Karttulasta sekä Minna S-market Maaningalta totesivat yksituumaisina, että PeeÄssän uudet arvot ovat merkityksellisiä ja ne kolahtavat kohdalleen. Arvot ovat helposti muistettavia, omaksuttavia ja allekirjoitettavia, pieniä ja isoja arjen tekoja.

– Niiden takana on helppo olla. Uudet arvomme ovat aitoja, oikeilta ja omilta tuntuvia asioita, Heimopäivän tehtävärasteja Tulta päin -joukkueella kiertänyt viisikko totesi.

– Haluamme olla Parhaan Elämän Edelläkävijä Savossa. Se alkaa ylivertaisesta työntekijäkokemuksesta, ja rakentuu paremmasta johtamisesta, merkityksellisyyden tunteesta, asiakasomistajien hyödyn ja osallisuuden kasvattamisesta sekä uudistumisesta ja kasvusta, toimitusjohtaja Mikko kiteytti.

– Asiakkaat ovat meillä hyvissä käsissä. Jatkossa arvot ovat myös asiakaslupauksiamme, ja ne ovat meillä PeeÄssä Omissa käsissä. Meidän käsissä.

Tehtävä- ja toimintarasteilla kiertämistä varten porukka jaettiin muutaman hengen joukkueisiin toimiala- tai toimipaikkarajat kaataen.
Marja Kaavin S-marketista, Kirsti ABC Marjahaasta, Nea S-market Pitkälahdesta ja Ronja S-market Ykkösrastilta valmiina päivän koitoksiin.

PeeÄssässä jokaisen työntekijän käden jälki on tärkeä. Rungtiwapone värjäsi kämmensä iloisen moniväriseksi, ennen kuin painoi jälkensä lakanaan.

Omistajalle paras kumppani -rastilla kerrattiin PeeÄssän asiakasomistajuuden perusasioita, muun muassa S-mobiilin sisältöä sekä omistajahyödyn määrää. Tietovisassa joukkueista valtaosa tiesi aivan oikein: PeeÄssästä kertyi taloudellista hyötyä vuonna 2022 keskimäärin 849 euroa jokaista asiakasomistajataloutta kohti.

Haluttavin työnantaja -rastilla Maaningan S-marketin päällikkö Minna (kuvassa takana vasemmalla) muistutti, että pohjoissavolanen nuori saa usein PeeÄssästä ensimmäisen työkokemuksensa, jolla on tavattoman suuri merkitys.
– Eräs asiakkaamme totesi, että hänen tyttärensä menestys työelämässä johtuu siitä, että hän sai meiltä sellaisen pohjan, jolta on ollut hyvä ponnistaa, Minna kertoi.

Asiakkaalle merkityksellisin kohtaaja -rastilla heimopäiväläiset pääsivät heittäytymään käsikirjoittamisen, ohjaamisen ja näyttelemisen ihmeelliseen maailmaan. Tehtävänä oli tehdä maksimissaan kahden minuutin mittainen video aiheesta ”maailmanluokan asiakaskokemus, joka jää loppuelämäksi mieleen”. Monet joukkueet käyttivät videon pohjana aitoa, itse koettua asiakaspalvelutilannetta. Päivien aikana saatiin talteen monta sataa tarinaa onnistuneista asiakaskohtaamisista.

 

Tämä joukkue kuvaili PeeÄssän arvojen sisältöä näin: Yhdessä – ketään ei jätetä yksin, eikä kukaan ole vapaamatkustaja. Puhalletaan yhteen hiileen. Kaikki tietävät tavoitteet ja päämäärän, ja tekevät töitä niiden eteen. Tunteella – jokainen saa olla oma itsensä, aito ja omanlaisensa persoona ja sellaisenaan aina arvostettu. Ylpeästi – olemme edelläkävijöitä, mikä näkyy esimerkiksi tässä Heimopäivässä. Tällainen työpäivä on todella virkistävä ja innostava. Toimeliaasti – tehdään asiat kerralla oikein tehokkaasti, eikä jätetä omia jälkiä toisten korjattaviksi. Pidetään huolta uusien työntekijöiden perehdytyksestä, eikä odoteta heiltä liikaa. Työn merkityksellisyys rakentuu Tarjan (Prisma Kuopio), Ninan (Sale Kelloniemi), Kimmon (Prisma Rauta), Jeninan (Prisma Kuopio), Sannan (S-market Kaavi) ja Raimon (Original Sokos Hotel Puijonsarvi) mukaan monista asioista. – Hyvät henkilöstöedut ja tulospalkkiot sekä työntekijöiden hyvinvoinnista huolehtiminen monilla eri tavoilla ovat ihan älyttömän hyviä asioita. Eniten motivoi ja kannustaa kuitenkin asiakkaan aito kiitos, he totesivat.

 

Lounaan lomassa pohdittiin, mitä uusia palveluja PeeÄssä voisi tarjota tai toimintamalleja ottaa käyttöön. Toimitusjohtaja Mikon kanssa ajatuksia vaihtoivat Susanna Kiuruveden S-marketista, Hanna Sokokselta, Essi Kuopion Prismasta, Heta Prisma Raudasta ja Samuli Amarillosta. Keskustelussa nousi esiin muun muassa uusien työntekijöiden perehdytyksen tärkeys, kaupunkikeskustojen elinvoimaisuus, vanhusten palvelut, oma sairaala, hautauspalvelut sekä vuokra-asunnot työntekijöille.

Original Sokos Hotel Puijonsarvessa työskentelevä Mervi nosti omaksi rohkeusasiakseen itsensä haastamisen.
– Ilman sitä ei kehitystä tapahdu, hän muistutti.

Tulistelupaikalla haettiin rohkeutta edelläkävijyyteen heimotansseilla, jotka suunniteltiin #yhdessä -arvon mukaisesti joukkueen yhteisvoimin.

Tulevaisuuteen tiirailivat vähittäiskaupan toimialajohtaja Jouni, Kuopion Prisman johtaja Kirsi sekä Sokoksen johtaja Pia.

Heimopäivän päättää Tahkon Piazzassa komeasti kajautettu yhteislaulu. Reino Helismaan Meksikon pikajuna -kappaleen oli uudelleensanoittanut Varkauden Prisman palvelupäällikkö Joonas varsin oivaltavasti:

 

”Heimopäivät Tahkolla,

oon metsästysmatkalla,

parasta elämää kohti Pohjois-Savossa.

Ajatukset kirkkaina,

vaikka olis pakkasta,

strategiaa pohtimassa arjen tekoina.

Uudistuva, kasvava,

osuuskauppa voittava,

laadukasta, tehokasta, kaikki toiminta.

Inhimillisyyttä lisää johtamisessa,

työ ja arki yhteensovita.

 

Asiakkaan kohtaaja,

loistava työnantaja,

lähikauppa jatkossakin syrjäseudulla.

Verkostoa laajenna,

kasvutaskut tunnista,

asiakasomistaja Ässään sitouta.

Verkkokauppa kasvava, palveluita tarjoa,

vastuullisuusnäkökulmaa aina korosta.

Arvoissamme hästägit – on nykyaikaista,

DNA:ssa osuustoiminta.

 

Strategiatyöstöä,

viime vuoden keväällä,

aloitteli kansaa sekä henkilöstöä.

Kyselyn kiteytystä,

tekemässä Innilä,

bonuspeittopäällikkö on johtoryhmässä.

Kehittäjä Tolvanen,

verkostoija Puustinen,

ryhmätöitä järjestelee Ruotsalainen.

Jory vetää toiminnalle suuntaviivoja,

laskut kuittaa Mikko Junttila.”

 

Tätä saa laulaa!

 

Strategiaamme on uudistettu ja hallintoneuvosto vahvisti PeeÄssän uuden strategian kokouksessaan 20.12.2022.

 

Johtamisen ja kulttuurin muutoksella kohti Parhaan Elämän Edelläkävijyyttä Savossa

Parhaan Elämän Edelläkävijyys alkaa ylivertaisesta työtekijäkokemuksesta. Tavoitteemme on olla haluttavin ja arvostetuin, ihmisvastuullinen ja inhimillinen työnantaja.

Jotta voimme olla omistajalle paras kumppani, on meidän toimittava tehokkaasti ja toimeliaasti. Olemme erityisen ylpeitä tuottamastamme omistajahyödystä -siitä haluamme pitää kiinni ja edelleen kehittää.

Kohtaamme niin työkaverimme kuin asiakkaamme aidosti ja tunteella. Merkityksellisimpänä kohtaajana kasvatamme inhimillisyyspääomaa, joka näkyy asiakkaillemme ylivertaisena savolaisena palveluna.

Vastataksemme omistajiemme odotuksiin palvelujen kasvun ja uudistumisen näkökulmasta, vahvistamme nykyisiä liiketoiminta-alueita erillisillä kasvuohjelmilla ja etsimme aktiivisesti myös uusia palveluita, joita voisimme omistajillemme tuottaa.

Alueemme rohkeana edelläkävijänä vuorovaikutamme, kehitämme ja kasvatamme toimintaamme yhdessä omistajiemme, paikallisten toimijoiden, sidosryhmien ja kumppaneiden kanssa vastuullisesti.

Parhaan Elämän Matkassa on kyseessä johtamisen ja kulttuurin muutoksesta, joka näkyy työntekijöille sekä asiakkaille merkityksellisyyden ja osallisuuden kokemuksina. Kyse on inhimillisyyden ja tuloksellisuuden liitosta.

 

Osana parhaan elämän metsästysmatkaa uudistimme myös arvojamme, arvopohja kuitenkin säilyy ennallaan. Uudistetuilla arvoilla haluamme kuvata sitä toimintakulttuuria ja tekemistä, joka vie meitä Parhaan Elämän Matkalla eteenpäin palvelevan/valmentavan johtamiskulttuurin tiellä ja lisää inhimillisyyspääomaa. Toimimme peeässäläisten arvojen mukaan #tunteella #ylpeästi #toimeliaasti #yhdessä.

Kevään edetessä alamme kiihtyvällä tahdilla nostamaan arvoja vahvasti näkyväksi osaksi arkeamme ja asiakasta. Arvot ovat meillä PeeÄssässä Omissa käsissä. Meidän käsissä.

Matka kohti Parhaan Elämän Edelläkävijyyttä Savossa alkaa peeässäläisten Heimopäivillä, jossa jokainen peeässäläinen pääsee osalliseksi yhteiseen keskusteluun Retkikirjan teemoista.

 

Tästä on kyse: Parhaan Elämän Edelläkävijyys Savossa

 

Lue matkan varrelta:

Parhaan elämän metsästys -Matka jatkuu

PeeÄssä kutsuu asiakkaansa mukaan metsästämään parasta elämää

Kysyimme PeeÄssän asiakasomistajilta kesäkuussa heidän mielipiteitänsä PeeÄssästä, onnistumisista, kehityskohteista ja mitä paras elämä Savossa heidän mielestään sisältää.

Saimme huikeat lähes 7000 vastausta! Asiakasomistajilla on siis vaikuttamishalua meidän toimintaan. Tässä hieman koontia asioista, jotka nousivat tutkimuksessa esille sekä muutamia kommentteja asiakasomistajilta. Jatkamme vuoropuhelua asiakasomistajien kanssa näiden asioiden ympärillä myös jatkossa.

 

Suuri joukko tyytyväisiä asiakasomistajia

Asiakasomistajat kokevat meidän onnistuneen päätehtävässämme erinomaisesti. Lähes 80 % kaikista vastaajista sanoo onnistumisen olevan erittäin hyvällä tai hyvällä tasolla.  Ilahduttavaa on, että erityisesti nuoriin pientalouksiin kuuluvat arvioivat onnistumisen vielä hieman paremmaksi kuin kaikki vastaajat. Myös hintaorientoituneet pt-segmentit korostuvat positiivisesti hyvien arviointien antajina.

Merkittävää on, että yksittäisistä asioista asiakaspalvelu nousee ykköseksi onnistumisissa. Upeaa työtä asiakasrajapinnassa!

 

” Kassojen ystävällinen hyvän päivän toivotus joka ostoskerta saa hyvälle mielelle.”

 

”PeeÄssälle ruusuja ystävällistä asiakaspalvelijoista tavarataloissa, ravintoloissa ja päivittäistarvikemyymälöissä. Jos ei muualta hymyä päivän aikana niin noista paikoista aivan varmasti ja vielä muutaman mukavan sanankin kuulee.”

Lisäksi palvelujen riittävyys ja laatu sekä verkoston laajuus keräävät kiitosta.

 

Kehittämiskohteista kärkeen nousevat sekä PT- että KT-hintataso. Tämä ei sinällään ole yllättävää, sillä hinta, edullisuus tai hinta-laatusuhde –asiat ovat yleensä aina – tutkimuksessa kuin tutkimuksessa tai toimialalla kuin toimialalla – niitä tärkeimpiä kehitettäviä asioita kuluttajien mielestä. Ja taloudellisen hyödyn tuottaminenhan on meidän tärkeimpiä tehtäviä. Hinnan merkitys tulee jatkossa olemaan vieläkin suurempi, kun energian hinta ja muut kustannukset nousevat. Asiakasomistajien hintahyötyä meiltä on vaalittava ja pyrittävä tekemään kaikkemme, että hintahyötyä tuotetaan edelleen vahvasti.

 

”Asiakasomistajien rahallinen hyöty on mahtava! Huolehtikaa edullisista hinnoista.”

 

Vastauksissa peräänkuulutetaan myös asiakasomistajien tarpeiden ymmärtämistä. Tämän tutkimuksen toteuttaminen yksittäisenä toimenpiteenä vastaa nimenomaan tähän vaateeseen. Onkin luontevaa, että asiakkaidensa omistama yritys, kuten osuuskauppa, jatkaa tätä vuoropuhelua tulevaisuudessakin.

 

”Hienoa, että päästää vaikuttamaan. Tärkeä, että tämä ei jää vain tähän.”

 

Paras elämä Savossa koostuu asiakasomistajien mielestä yksinkertaisista asioista.

Puhdas luonto, lähellä olevat palvelut sekä monipuolinen, edullinen ja paikallinen ruoka ovat keskeisiä tekijöitä parhaassa elämässä Pohjois-Savossa. Erityisesti luonto ja palvelut nousivat selvään kärkeen parhaan elämän tekijöinä. Luonto on alue, jossa meidän on jatkossa mietittävä, miten kuluttajaosuuskauppana voimme olla mukana.

 

” Pohjois-Savo on paikka luonnolle, vesistölle, liikunnalle, ulkoilulle ja urheilulle.   Nämä asiat ovat tärkeä vastapaino työlle ja edistävät hyvinvointia.”

 

”Välttämättömimmät palvelut perheelle lähellä ja puhdas luonto ympärillä.”

 

” Luonto, ruuan kotimaisuus ja paikallisuus.”

 

Asiakkailla on paljon uusia ideoita PeeÄssän toimintaan. Asiakkaat nostivat arvokkaita kehitysideoita PeeÄssän mahdollisista uusista liiketoiminnoista, nykyisten konseptien kehityksestä sekä Pohjois-Savon alueellisen ja yhteiskunnallisen roolin kehityksestä. Näiden asioiden analysointi jatkuu strategiatyössä syksyn mittaan.

 

” Voisi kohdentaa tarjouksia enemmän mobiiliversiona ja kuittaus onnistuisi myös itsepalvelukassalla.”

 

Kaiken kaikkiaan nämä tulokset osoittavat selvästi sen, että PeeÄssän asiakasomistajat ovat erittäin sitoutuneita omaan osuuskauppaansa ja haluavat olla mukana parhaan elämän metsästyksessä Savossa.

PeeÄssä aikoo nousta tämän vuosikymmenen aikana Parhaan Elämän Edelläkävijäksi Savossa. Päämäärää kohti kulkevan kehittämissuunnitelman pohjaksi osuuskauppa käynnistää pohjoissavolaisten kanssa vuorovaikutteisen keskustelun siitä, mitä paras elämä tarkoittaa. Asiakaslähtöisyyttä vahvistamalla ja asiakkaiden tarpeiden paremmalla ymmärryksellä varmistetaan, että kehittämistoimet ovat oikeaan osuvia.

 

Ensi vuonna 120-vuotisjuhlavuottaan viettävä Osuuskauppa PeeÄssä suuntaa kohti tulevaisuutta ja yhä epävarmemmaksi muuttuneen maailman haasteita muistaen juurensa ja osuustoiminnallisen ideologiansa. Kuten jo ensimmäisiä osuuskauppoja perustettaessa 1900-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä, PeeÄssän tehtävä on edelleen omistajiensa arjen helpottaminen ja taloudellisen hyvinvoinnin edistäminen.

Haluamme nyt avartaa ajatteluamme ja laajentaa toiminta-ajatukseemme liittyviä näkökulmia. Tähtäimessämme on rakentaa omasta maakunnastamme paras paikka elää meille kaikille. Annamme juhlavuotemme kynnyksellä PeeÄssän nimelle uuden merkityksen: haluamme olla Parhaan Elämän Edelläkävijä Savossa, toimitusjohtaja Mikko Junttila kuvailee.

 

Osuuskaupalle luonteva tapa toimia

PeeÄssän uutta päämäärää kohti on nyt lähdetty etenemään suunnitelmallisesti. Kehittämistyön taustalla on S-ryhmän missio (teemme yhdessä paremman paikan elää) ja visio (arjesta juhlaa makusi mukaan).

Me olemme lähteneet savolaistamaan näitä kahta asiaa, eli yhdistämään olemassaolon tarkoitustamme ja tulevaisuuden näkemystämme osallistamalla laajasti maakuntamme ihmiset niin kaupungeista kuin maaseudultakin aktiiviseen kehittämistyöhön. Asiakkaidensa omistamalle, vastuulliselle osuuskaupalle tämä on hyvin luonteva tapa toimia. Isona maakunnallisena osuustoimintayrityksenä meillä on paljon valtaa ja vastuuta siitä, minkälaista elämä Savon sydämessä on, Mikko korostaa.

 

Asiakaslähtöisyys ja -ymmärrys vahvistuvat

Parhaan elämän edelläkävijyyttä kohti kulkeva matka on nimetty parhaan elämän metsästykseksi. Ketterälle, laajasti osallistavalle ja vuorovaikutteiselle matkalle lähtivät loppukeväällä PeeÄssän hallinto ja henkilökunta.

– Ensimmäisellä keskustelukierroksella korostuivat erityisesti asiakaslähtöisyyden merkitys sekä asiakkaiden tarpeiden aito ymmärtäminen. Niinpä laajennamme vuoropuheluamme kutsumalla mukaan asiakasomistajamme sekä kaikki muutkin palvelujamme käyttävät asiakkaamme.

Toiveena on saada asiakasomistajan ääntä kuuluviin mahdollisimman laajasti koko maakunnasta.

Toivomme saavamme eri puolilta maakuntaa ihmiset mukaan kertomaan, missä me olemme onnistuneet ja mitä meidän pitää kehittää. Haluamme myös kuulla, odotetaanko meiltä jotain täysin uusia aluevaltauksia. 

 

Toiveista teoiksi

Huhtikuun alussa PeeÄssän toimitusjohtaja aloittanut Mikko Junttila vakuuttaa, että asiakkailta saadut mielipiteet, toiveet ja odotukset eivät häviä bittiavaruuteen tai sotkeudu vähin äänin arjen jalkoihin. Koska tavoitteet ja tekemiset ovat suuria, tähtäin on asetettu riittävän kauas, kuluvan vuosikymmenen loppuun. ­

Toimeenpanossa edetään kuitenkin parin, kolmen vuoden jaksoissa, tavoitteita todeksi muuttaen ja onnistumisia pitkin matkaa lunastaen. Monia asioita voimme itse kehittää ja toteuttaa, ja toisiin voimme vaikuttaa välillisesti, laajoja verkostojamme hyödyntäen.

Mikko muistuttaa, että keskustelussa usein toivottaviina asioihin tai teemoihin tartutaan varmasti.

Kesän mittaan asiakkailta saatujen näkökulmien pohjalta kootaan myöhemmin tänä vuonna osuuskaupan omille verkkosivuille kokonaisuus esiin nousseista teemoista sekä PeeÄssän tekemisistä kyseisten asioiden tiimoilta. Parhaan elämän metsästys tulee jatkossa olemaan näkyvästi esillä myös muissa osuuskaupan viestinnän kanavissa.

Pidämme keskustelua yllä ja uutisoimme tekemisistämme monikanavaisesti, verkkosivujemme ohella muun muassa PeeÄssä Tänään -lehdessä ja somekanavissamme, Mikko lupaa.

Kutsu parhaan elämän metsästykseen on lähetetty sähköpostitse laajalle joukolle pohjoissavolaisia.

Voit osallistua keskusteluun, vaikuttaa ja voittaa myös TÄSTÄ

 

Kilpailu- ja arvonta tietosuojaseloste