Mene Etusivulle

Tarvitsetko apua?

Kuinka voimme auttaa? Tältä sivulta löydät vinkkejä, vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin sekä yhteystiedot asiakaspalveluumme ja ajanvaraukseen.

Hallinnoi asiakastietojasi S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä

Moni asia onnistuu helposti S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä. Voit kutsua perheenjäsenet mukaan talouteesi, hankkia heille omat S-Etukortit, seurata bonustilannettasi, selata sähköisiä kuittejasi, tarkistaa ja muokata asiakastietojasi ja päivittää yhteystietosi ajan tasalle.

Usein kysytyt kysymykset

Onko sinulla kysymyksiä S-Etukorttiin, Bonukseen tai vaikkapa S-mobiiliin liittyen? Usein kysyttyihin kysymyksiin saat vastauksia alla olevasta linkistä.

Ota meihin yhteyttä

  • Asiakaspalvelu puhelimessa

    Asiakasomistajapalvelu palvelee sinua puhelimitse puh. 010 76 5858 ma-pe 9-16 (mpm/pvm)
  • Varaa aika palvelupisteelle

    Saat henkilökohtaista palvelua Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteillä. Katso lähin palvelupiste ja vältä jonot varaamalla aika etukäteen.

S-Biili: liikkuva palveluneuvoja

S-Biili on Asiakasomistajuuden ja S-pankin liikkuva palvelupiste. S-Biilissä voit hoitaa rauhassa kuntoon asiakasomistajuuteen ja S-Pankin asiakkuuteesi liittyvät asiat, ilman ajanvarausta. S-Biili on toimipaikassa arkisin klo 10-17 välisenä aikana. Saat vuoronumeron toimipaikan aulassa olevasta vuoronumerolaitteesta. Laitteesta näet samalla jonotustilanteen. Muistathan varata henkilöllisyystodistuksen mukaan.