Kuinka voimme auttaa? Tältä sivulta löydät vinkkejä, vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin sekä yhteystiedot asiakaspalveluumme ja ajanvaraukseen.
Hallinnoi asiakastietojasi S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä
Moni asia onnistuu helposti S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä. Voit kutsua perheenjäsenet mukaan talouteesi, hankkia heille omat S-Etukortit, seurata bonustilannettasi, selata sähköisiä kuittejasi, tarkistaa ja muokata asiakastietojasi ja päivittää yhteystietosi ajan tasalle.
Onko sinulla kysymyksiä S-Etukorttiin, Bonukseen tai vaikkapa S-mobiiliin liittyen? Usein kysyttyihin kysymyksiin saat vastauksia alla olevasta linkistä.
S-Biili on Asiakasomistajuuden ja S-pankin liikkuva palvelupiste. S-Biilissä voit hoitaa rauhassa kuntoon asiakasomistajuuteen ja S-Pankin asiakkuuteesi liittyvät asiat, ilman ajanvarausta. S-Biili on toimipaikassa arkisin klo 10-17 välisenä aikana. Saat vuoronumeron toimipaikan aulassa olevasta vuoronumerolaitteesta. Laitteesta näet samalla jonotustilanteen. Muistathan varata henkilöllisyystodistuksen mukaan.